پیام فرستادن
Haining Huanan New Material Technology Co.,Ltd
صفحه اصلی
صفحه اصلی
>
اخبار
>
Company news about چگونه می توان فیلم محافظ سطح مناسب خود را انتخاب کرد؟
مناسبت ها
پیام بگذارید

چگونه می توان فیلم محافظ سطح مناسب خود را انتخاب کرد؟

2020-05-21

Latest company news about چگونه می توان فیلم محافظ سطح مناسب خود را انتخاب کرد؟

قبل از خرید یک فیلم محافظ ، ابتدا باید درک کنیم که فیلم محافظ متنوع و قابل تنظیم است.برای سطوح مختلف محصول ، فیلم محافظ اعمال شده نیز متفاوت است.

  • اولین چیزی که باید سطح تمیز و خشک را بدانیم.شرایط کثیف کاربرد احتمالاً نتایج غیرقابل قبولی خواهد داشت.مواد جاسازی شده و زباله های غیر ضروری بر عملکرد فیلم محافظ تأثیر منفی می گذارد.
  • اساسی ترین چیزی که ما باید بفهمیم چه سطحی باید محافظت شود. به عنوان مثال ، فلز ، شیشه ، چوب ، فرش ، پلاستیک ، سنگ و غیره.این سطوح برای انجام موفقیت آمیز نیاز به چسب های کاملاً متفاوتی دارند.

  • مرحله اول این است که سطح خود را صاف یا خشن کنید. سطح ناهموار به چسب های بیشتری نیاز دارد و چسبناک تر خواهد بود.

  • سپس  آیا سطح رنگ آمیزی می شود یا روکش دارد. مخصوصا برای فلزبرخی از سطوح روکش دار خشن هستند و برای چسباندن فیلم به چسب محکم نیاز دارند.واکنشهای شیمیایی بین چسبها و روکشها ممکن است وجود داشته باشد ، به ویژه اگر مدت زمان بیشتری با یکدیگر در تماس باشند.

  • این فیلم در معرض دمای بالا قرار می گیرد یا خیر.اکثر چسب های لاستیکی نمی توانند دمای بالای 150 درجه فارنهایت را تحمل کنند.چسب های اکریلیک در دمای حداکثر 350 درجه فارنهایت و چسب های سیلیکونی تا 500 درجه فارنهایت موثر هستند.
  • آیا فیلم ها در فضای باز استفاده می شوند؟اگر چنین است ، تا کی؟از همین رو ما مواد ضد UV را برای افزایش عمر فیلم محافظ اضافه می کنیم.اشعه ماوراء بنفش خورشید به مرور زمان چسب ها را از بین می برد.فیلم محافظ نه تنها زرد می شود ، بلکه سفت و شکننده می شود و بنابراین بی اثر می شود.مدت زمانی که فیلم در معرض عناصر قرار می گیرد تعیین می کند که چقدر به محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش نیاز دارد.
  • دوره زمانی درخواست اگر این کار طولانی مدت است ، ممکن است لازم باشد برخی از اجزاء (اجزای) اضافی را اضافه کنید تا از اتصال سطح به فیلم برای مدت زمان مورد نیاز برای نگه داشتن سریع آن اطمینان حاصل شود.
  • ذخیره سازی و حمل و نقل.خدمه شما ممکن است آب و هوای شدید را بهتر از مواد شما تحمل کنند!حمل و نقل آنها به محل کار و همچنین ذخیره سازی بعدی مواد را در نظر بگیرید تا اثر آن را به خطر نیاندازد.فیلم ها و نوارها را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.
  • آیا عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.مانند امنیت.یا اینکه چه عملکرد دیگری باید به دست آید.

استفاده از فیلم محافظ در محل مناسب و استفاده به روش مناسب ارزش غیر منتظره ای را برای شما ایجاد می کند.و اگر به طور نامناسب کار کنید یا از یک فیلم محافظ با چسب نامناسب استفاده کنید ، ضرر زیادی خواهید کرد.لطفاً با ما در ارتباط باشید تا بتوانیم یک فیلم محافظ مناسب را در اختیار شما قرار دهیم.

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-573-87233787
شماره 5 BEIZHUANG راه شرقی، HAINING منطقه توسعه اقتصادی، HAINING، JIAXING، ZHEJIANG،CHINA
درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید